2011. május 27., péntek

Norbi - Karatefit Aerobic Bontatlan - Jelenlegi ára: 2 499 Ft

Tartalom: eredeti dvd film bontatlanul
Magyar szinkronnal és felirattal
Kedves Sporttársam!
Ezt a programot először saját magamnak fejlesztettem ki. Egy velem született szívprobléma miatt tavaly óta nem ugrálhattam magas pulzusszámon. Ez így 40. évem kapujában amúgy már nem is esett jól. Sokáig tanulmányoztam a Karate és a Taekwondo harcművészetet, kiemeltem a legizgalmasabb mozdulatokat és a teljes test átmozgatásával, szökkenések és gyors tempó nélkül értem el ezzel a programmal 1 hónap alatt 6 kg fogyást. Segítőim - 42 és 45 éves csinos hölgyek, az egyikük nagymama - bizonyítják, hogy minden korosztály így fitt és egészséges tud lenni, nem kell hozzá sok idő és pénz.
A film két részből áll:
- 1. rész: 30 perc koreográfia, szálkásítás
- 2. rész: 25 perc felsőtest, has, fenék formálás
Mindkét fejezet együtt és külön is elvégezhető, az időbeosztásodtól függ. Én a teljes programot, heti 3 alkalommal javaslom Neked! Ha mellette betartod az Update szénhidrát csökkentett táplálkozás szabályait, az eredmény nagyon gyors és látványos lesz!



Jelenlegi ára: 2 499 Ft

Az aukció vége: 2011-05-31 15:18
. Norbi - Karatefit Aerobic Bontatlan - Jelenlegi ára: 2 499 Ft

Fontos